dinsdag 3 januari 2012

2012

Ik heb al ongeveer een maand niet meer geblogd, en daar bied ik mijn excuses voor aan. Ik heb er niet echt aan gedacht ofzo, ik weet het niet goed. Maar nu ben ik even in de stemming om wat te schrijven, dus hier komen mijn wensen waarvan ik hoop dat ze dit jaar gaan uitkomen (hoogst waarschijnlijk niet.)

Ik wil dit jaar meer gaan doen met de Wicked 5.
Ik wil dit jaar meer gaan doen op gebied van musical/zang/acteren.
Ik wil dit jaar youtube filmpjes maken, waarover weet ik nog niet.
Ik wil dit jaar meer gaan bloggen :)
Ik wil dit jaar betere cijfers halen op school.
Ik wil dit jaar mensen blij maken/laten lachen.
Ik wil dit jaar als mijn motto invoeren: “ Haters gonna hate, but I don’t give a thing.’
Ik wil dit jaar aardig zijn tegen mensen die niet aardig zijn tegen mij.
Ik wil dit jaar een baantje zoeken (ik loop nu kranten, maar dat is een ware hel.)
Ik wil dit jaar een voldoende staan voor wiskunde.
Ik wil dit jaar een betere motivatie voor school krijgen.
Ik wil dit jaar een goede prestatie neerzetten op het schooltoneel.
Ik wil dit jaar beroemd worden (zoals elk jaar :D.)
Ik wil dit jaar creatief zijn.
Ik wil dit jaar Glee kijken.
Ik wil dit jaar afvallen.
Ik wil dit jaar gaan fitnessen.
Ik wil dit jaar meer afspreken met vrienden.
Ik wil dit jaar afscheid nemen van onzekerheid.
Ik w!l dit jaar graag naar Disneyland.
Ik wil dit jaar graag op vakantie met het vliegtuig.
Ik wil dit jaar ergens heel goed in worden.
HAHAHAHA jij hebt zeker niet gezien dat in 3 regels hiervoor i.p.v “Ik wil dit jaar” er stond “Ik w!l dit jaar." Sorry, als mensen hier echt in trappen heb ik echt dikke lol, niet om je uit te lachen hoor! Gewoon omdat ik dan het idee heb dat ik iets grappigs heb gedaan.
Ik wil dit jaar goed gitaar leren spelen.
Ik wil dit jaar goed piano leren spelen.
Ik wil dit jaar leren gitaar/piano spelen te combineren met zingen.
Ik wil dit jaar naar nog een musical, ik ga nl 22 januari NAAR WICKED!!! Dart is echt mijn droommusical!
Ik wil dit jaar veel complimentjes geven aan mensen.
Ik wil dit jaar chocolademousse maken
Ik wil dit jaar leren koffie te drinken.
Ik wil dit jaar bij kerst/oud en nieuw een keer geen kinderchampagne drinken, maar da real shit.
Ik wil dit jaar me transformeren tot een celebrity.
Ik wil dit jaar op televisie komen.
Ik wil dit jaar een geweldig jaar maken!
Wat zijn jouw wensen? Laat een reactie achter! (Niet zo'n hele waslijst als die van mij.)

6 opmerkingen:

  1. MATHIEEEEEU
    wat ga je mij uitlachen ik had dat vraagteken wel gezien :(
    maar ik zie een grote blogcarriere voor me in de toekomst, je schrijft echt leeeeeeuk!
    AnNa bAnAnA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHAHAH FAAL, ik lach je nu een heeel klein beetje uit, want het was een uitroepteken xd Voor de rest blijf je mn 9h3Tt0 9UrlL'' ;$$$$
    Xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk, maar ik zag het uitroepteken wel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zag hem niet...
    moest wel lachen toen je het ging zeggen:P

    en
    wat!? jij gaat na wicked! super vet!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha je kunt beter doen 'Stalkers gonna stalk' ipv 'Haters gonna hate' we weten allebei wel over wie ik het heb xd

    BeantwoordenVerwijderen