dinsdag 31 januari 2012

10 dingen die...

Toen ik vandaag klaar was met een boek s.o. van Frans moest ik wachten want ik mocht niet naar de w.c, waardoor ik dacht: 'Ik doe eens gek, ik ga iets verzinnen voor mijn blog!' Ik dacht aan een 10 dingen lijstje. Gewoon een simpel lijstje met daarin dingen als: 10 dingen die mij blij maken, of 10 dingen die niet zouden mogen. Ik begin vandaag met het lijstje: 10 dingen die irritant zijn.

1. Meisjes die bijna alleen maar depressieve-/liefdesquotes/songteksten tweeten of posten.
2. Kleine geluidjes als je aan het leren bent waardoor je je niet kan concentreren.
3. Vervelende leraren die geen rekening met je houden.
4. Chagrijnige mensen.
5. Slecht vertaalde programma's.
6. Reclames (op tv, youtube, overal.) (en dan al helemaal de carglass reclame)
7. Mensen die denken heel wat te zijn (wat ze dus duidelijk niet zijn.)
8. Haar dat niet meewerkt in de ochtend waardoor je te laat komt.
9. Auto's die half voor je stoppen, dus als jij aan komt fietsen en je remt af omdat de auto die eraan komt best hard rijdt waardoor je stil gaat staan. Dan stopt die auto ineens op het laatste moment, dus probeer jij over te steken, maar dan rijdt die auto alsnog door!
10. Bekende twitteraccounts die om de 3 tweets weer iets sturen met: Jij, jij, jij, jij, jij, jij en jij. Volg @ **stom twitteraccount**  Als je dit doet krijg je ineens 200 volgers! WAT HEB JE DAARAAN?!

Natuurlijk zijn er nog veel meer ergernissen, maar ik doe er maar 10. Wat is jouw allergrootste ergernis? Het hoeft er niet een te zijn die hier al staat, dat mag natuurlijk wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten