zaterdag 7 januari 2012

Piktjur taim

Mijn zusje viert vandaag haar verjaardag, en er zijn al best wat mensen langsgekomen. Zo kwam er ook een gezin langs met 4 superschattige kindjes van 2, 6, 8 en 10. Ik had de computer aan, en daar kwamen ze gelijk op af, dus besloot ik wat foto’s met ze te maken waar zij de grootste lol in hadden!

Zij is de kleinste, ze had geen idee wat dit was

De hele groep

Mijn persoonlijke favoriet

Lol

Nu lacht de kleinste ook :)



Maar het is natuurlijk niet mogelijk om geen foto’s van mezelf te maken op de extreem debiele manier. Ik zet erboven wat mijn eerste gedachte erbij was.

Monobrow/piemelneus

Gurl, look at that afro! Ain’t it sexy as hell?
Maar serieus, ik heb echt afrolippen!

Hey, is it me or is it hot in here?!

Hihihi ik zit stiekem op chatroulette

Ik weet dat deze post echt helemaal nergens op sloeg, maar ik vond die foto’s wel grappig.

4 opmerkingen:

  1. Ik ging stuk toen ik piemelneus las... en toen ik naar de foto ging kijken klopte het inderdaad en moest ik nog harder lachen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha ik zag het eerst ook niet, maar ik wou er nog wat bijzetten, en toen zag ik het xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha die foto's van jou ik moest echt hardop lachen xd

    BeantwoordenVerwijderen